Polityka jakości
Polityka jakości
Najważniejszym naszym celem jest spełnianie potrzeb, oczekiwań oraz wymagań Klientów tak, aby współpraca z nimi gwarantowała nam trwały rozwój i znaczącą pozycję na rynku.
Postawione cele realizujemy poprzez:
- rozszerzanie działalności
- terminowy okres realizacji zleceń
- badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów
- stałe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu, stosownie do rosnących wymagań jakościowych
- stosowanie odpowiednich technologii w realizacji usług
- rozszerzanie zasięgu oddziaływania o nowe rynki
- spełnianie wymagań prawnych
- zapobieganie wszelkim powstałym niezgodnościom
- optymalizację kosztów
Jesteśmy świadomi, że osiągnięcie tych celów możliwe jest tylko przy aktywnym udziale i współpracy wszystkich pracowników. Dlatego od każdego z nas wymagamy odpowiedzialności za wdrożenie i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN – EN ISO 9001:2001.
W imieniu całej załogi deklarujemy, że niniejsza Polityka Jakości jest rozumiana, wdrożona, będzie stale aktualizowana i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji w Naszej Spółce.
Zarząd firmy Sanit-Trans Sp. z o.o.
Robert Dobrucki
Marek Szweda
Krzysztof Kłusak